Algemene voorwaarden

Algemeen

Alle aanbiedingen gedaan op de website van Comfy wonen zijn vrijblijvend, tot het sluiten van de koopovereenkomst.
Door te bestellen geeft de klant te kennen akkoord te gaan met de leverings- en betalingsvoorwaarden van Comfy Wonen.

Garanties en reparatie

Comfy Wonen geeft 1 jaar fabrieksgarantie.  Comfy Wonen streeft naar het leveren van de beste prijs-kwaliteit verhouding. Mocht de klant na ontvangst van de bestelling van mening zijn dat de geleverde artikelen niet voldoen aan zijn kwaliteits-verwachting , dan kan de klant dit schriftelijk (via e-mail of per brief) binnen 5 werkdagen aan Comfy Wonen kenbaar maken, waarna de klacht in behandeling wordt genomen. Eventuele klachten zal Comfy Wonen naar alle redelijkheid proberen op te lossen. Indien de klant zelf wijzigingen, veranderingen of anderzins het product wijzigt, vervalt direct alle garantie aangaande het product waar garantie voor wordt geclaimd. 

Betalingen, levering en transport

In beginsel zijn alle leveringen af magazijn Beneden-Leeuwen. Met een aanbetaling van 50% wordt de bestelling bevestigd en doorgevoerd. Bij het leveren het restant contant of per pin te geschieden, na controle van de geleverde goederen.
Het risico tijdens het transport van de door de klant bestelde artikelen is voor rekening van Comfy Wonen.
Op het moment van uitlevering van de artikelen gaat het risico over op naar de klant.
Het risico van eventuele retourzendingen van de artikelen is voor risico van de klant.

Levertijden

Indien voorradig worden de door de klant bestelde artikelen zo spoedig mogelijk geleverd aan huis. Wij streven naar een levertijd van ongeveer 3 tot 6 weken. Het kan echter voorkomen dat het product op voorraad is, dit zorgt ervoor dat wij het binnen een paar dagen bij u kunnen leveren. Wij zullen echter desondanks toch blijven streven naar een levertijd van de bovengenoemde 3 tot 6 weken. In uiterste gevallen zal de klant op de hoogte gesteld worden van de extra levertijd. Dit mag maximaal 8 weken uitgesteld worden. Comfy Wonen zal er dan ook alles aan doen om de meubelen z.s.m bij de klant af te leveren. 

Annuleringen

Banken, bedden en stoelen die speciaal voor u op maat en specifiek in een bepaalde kleur/stof zijn gemaakt, kunnen NIET geannuleerd worden. U dient ten alle tijden uw bestelling te betalen en af te nemen. Mocht de klant de bestelling toch willen annuleren houden wij de AANBETALING in.

Schade bij transport

Indien een artikel beschadigd wordt uitgeleverd, dient de klant Comfy Wonen binnen 5 werkdagen via de mail of schriftelijk op de hoogte te stellen. Indien de klacht door fabricage fout of door transportschade geschied zal Comfy Wonen alle zorg dragen voor het afhaal en terug brengen van de meubelen zonder extra kosten. Maar indien de klacht op onterechte gronden gehonoreerd wordt zal Comfy Wonen dan hiervoor kosten in rekening brengen voor het afhalen, retour brengen van de meubelen en voor de eventuele reparatiekosten.